Google analytics tag

Horizontal ad 3

Sunday 7 July 2024

Insights and Illustrations Blog

 Hello everyone!

I wanted to let my viewers know that I have started another blog. I will still be using this blog, though it will remain mainly as my art blog. The idea is for Ewelina's art to be more of a blog for my professional art, VFX, 3D, Painting work. Along with the technical and artists comments regarding the creation of my work. Though there will be overlap between the two blogs

While My Insights and Illustrations blog will be be a collection of more personal and spiritual insights that may attract a different kind of audience. This is something I have been working on in my own time parallel to my professional work I do. It came from the desire to share more authenticity and to creatively expression more through my writing. 

Some of these posts you may recognize as I have posted them on my art blog. I have more that I will be creating as time goes on. 

For my Polish viewers and family. I will make more of an effort to make my posts accessible in polish.

Lastly, I wanted to thank everyone for all the views throughout the last 13 years that I have worked on this Blog. This has been a way for me to offer a window into my world and creations, to connect and take people on a journey through my process. Though at times, I felt like nobody was watching. 

Now I'm very grateful for all the views I have been getting from around the world! 

Lots of love <3 

-Ewelina 


Pl:

Witam wszystkich!


Chciałam poinformować moich widzów, że założyłam kolejnego bloga. Nadal będę korzystać z tego bloga, choć pozostanie on głównie moim blogiem o sztuce. Pomysł jest taki, aby twórczość Eweliny była bardziej blogiem dla mojej profesjonalnej twórczości artystycznej, efektów wizualnych, 3D, malarstwa. Wraz z uwagami technicznymi i artystycznymi dotyczącymi powstania mojej pracy. Chociaż oba blogi będą się nakładać

Blog Moje spostrzeżenia i ilustracje będzie zbiorem bardziej osobistych i duchowych spostrzeżeń, które mogą przyciągnąć inny rodzaj odbiorców. Jest to coś, nad czym pracuję równolegle z pracą zawodową. Wynikało to z chęci dzielenia się większą autentycznością i twórczego wyrażania się poprzez moje pisanie.

Niektóre z tych postów być może rozpoznajecie, ponieważ zamieściłem je na moim blogu poświęconym sztuce. Mam ich więcej i będę je tworzyć z biegiem czasu.

Dla moich Polskich widzów i rodziny. Postaram się, aby moje posty były dostępne w języku polskim

Na koniec chcę podziękować wszystkim za wszystkie wyświetlenia, które napłynęły przez ostatnie 13 lat mojej pracy nad tym blogiem. To był dla mnie sposób na udostępnienie okna na mój świat i twórczość, nawiązanie kontaktu i zabranie ludzi w podróż przez mój proces. Chociaż czasami miałam wrażenie, że nikt nie patrzy.

Teraz jestem bardzo wdzięczna za wszystkie widoki, które dostaję z całego świata!


Dużo miłości <3


-Ewelina


#blog #Art #authenticity #polka

No comments:

Post a Comment